fredag 6 februari 2009

Kärleksbakis

Tänk så snabbt allt kan gå, bara över en natt får man både en hund och blir pappa. Hur många blir de ? Vet inte vad som hände alls inatt, känns som jag vaknat och yrat i natt eller så har jag fel. Jag vet inte, det får lisette berätta för mig sen. Hon var mindre död än vad jag var iaf.


En kärleksnatt senare vaknar jag upp i oxie, efter en totlat känslomässig knockout sådär på torsdagen , började på värnhem vid mitt jobb. Hem till mig åt sen drog vi oss mot malmö för bio som alla vet. Kungar som vi är så sket vi i våra platser och tog ett par andra som vi kände för. en bit ner. långt ut på sidan, ensamna i mörkret. De bästa platserna vi säkert suttit på, eller ja mysigaste iaf. Det räcker för mig iaf. Bio,n var iaf otroligt bra, en av de bästa filmer jag någonsin sett. Men sen blev filmen kanske ännu bättre bara för jag satt med lisette, hon ärvärldens bästa att gå på bio med. Från en blixt från ovan kan hon bara kläcka urt sig en kommentar som inte har med filmen och göra, så sitter man där och skrattar. Sen att sitta och titta i smyg fungerar altid.


Allt avslutades med en bussresa och en natt som avslutades utan like. Vi var verkligen Christoffer och Lisette igår, jag önskar jag kunde berätta mer. Men de vill jag inte! Ha!



Så imorse stod man och vänta på bussen i oxie efter man försovit säg för en av de första gångerna i livet efter min mobil bara fuckat sig totalt. Där stod man i kylan, håret var sådär och smakade natt/lisette i munnen. Och drömde sig bak en 8 timmar, då var jag som på moln. Där jag trivs bäst, där jag altid ska va. Så idag går man bara runt och småler och tänker tillbaka till gårdagen hade kunnat döda för att få tillbaka den. Word! Så jag skulle vilja säga jag e kärleksbakis. Ge mig mer.

Det finns ingen som du, ingen som oss // Hanen i flocken

Inga kommentarer: