onsdag 11 februari 2009

Pinkiliss.

Kall om fötterna och helt utmattad. Ingen säger att det är lätt att ta kvällspass men det är något som passar en utmärkt. Fast jag börja undra nu. Jag säger alltid att jag ska gå upp extra tidigt, så jag kanske kan somna i tid när jag kommer hem från jobb. När jag väl ska upp så tittar jag på klockan och tänker "inte idag, bara idag så ligger jag, bara idag" och så börjars det. Samma sak varje gång man ska försöka komma upp i tid. Fast det finns inget bättre än att få sova ut varje veckodag. Det finns heller inget bättre än att sova vidare medans christoffer går trött och medvetslös till jobb. Man ligger och gottar sig i sängen, hans säng! Det måste svida i bröstet på han :)

Och det är roligt att komma hem och se att det ligger paket på bordet till en. Nöjd jag är. Vad jag ska ha den till? Ja, mycket. Lägga utgångspengar där i, slipper man dra med sig hela väskan eller en stor partyväska. Ja jag vet inte, hälften av mina saker kan jag inte svara på vad jag ska använda dem till. Jag bara använder dem! - fast en sak är säker, jag blir full av skratt och irriterad när jag kommer in på hemsidan och ser att den har sjunkit i pris ytterligare. Lust att döda en kudde.

/Lisette

Inga kommentarer: