onsdag 11 februari 2009

Alla hjärtans dag tips - bara till han!

Vad vore en flyresa till paris med choklad och tusen röda blommor? Herregud, här sitter jag och försöker få tips till en kille av tjejbloggare. Det enda jag får tips om är blommor, hjärtan, smycken, diamant örhängen formade i hjärtan, små röda kuddar där det står "I love you" på, rosa underkläder, rosa godis m.m. Jaha, vad ska mannen med rosa underkläder till? Och med röda kuddar med "i love you" test på? förstör hela hans manliga inredning. Kanske blommor och choklad, men är vi inte förb i det? eller är det bara jag som letar efter nya utmaningar? Jag förstår att alla som bloggar om tips till alla hjärtans dag menar att de dom tipsar om, är oftas vad killen ska ge till henne. Rosa underkläder, rosa godis, diamanter. Yadda yadda! Ge mig en chipspåse och jag strippar och sjunger "shake the bacoooooon!" och så dallrar jag lite med fettet.

Lite tips till honom:


En klubba med en myrstack i innehåll kanske? Ni vet vad alla säger "det smakar som kyckling". Det kanske det gör också! Olika smaker, olika kryp. Utmana och se om du vinner: Äter du upp hela klubban så väcker jag dig med en av_ _ _ _ _ _ _ !



Jag kanske skulle gett Christoffer denna för längesedan innan han gick och slängde ut tusenlappar på sin dj-utrustning. Här är en enkel och smidigare jäkel. Med en usb sladd kopplar du in den till din dator och du är i fullgång till att mixa. Börja utmana Armin van buuren, vem vet, jag kan bli ett stort fan!

Han älskar kaffe? Måste ha kaffe för att inte bli irriterad på dig? Morgonsur och dyster utan sitt kaffe? Ge han detta. Kvalite som heter duga. Smakar som det kostar. Men du kan lämna en detalj ute när du ser han provsmaka det. Nämn inte att det är djurpsillning som är rostad och go.

Läsa tidningen? Titta sig i en spegel medans man gör olika grimaser medans man gör sitt? Äh, va stekare och spela golf. Varför inte bygga ut hela toalettstället till en enda stor golfbana!


En radiostyrd badrumsanka, tål vatten och allt. Det måste vara roligt. Istället för att sitta och dra en handtralla och kladda i vattnet så kan det bli lite mer roligare. Att styra en anka i vattnet. Kvaa-aack!

Lite mer action i spelet vaaah?

/Kärleksgurun Lisette

2 kommentarer:

Anonym sa...

HHAHAHAHahhhHAhAHH! Du är verkligen sjuk! :D

Själv har jag hyrt rum på ett hotell. Där kommer det stå champagne, frukt, choklad osv. när vi kommer. Sen så står badrockarna samt tofflorna redo, hissen ner och vips.. där är pooolen! :D Så vi ska bara ta det lugnt! :D

LINDHEKEPP sa...

hahaha, ja lite får man vara

fyfan, det är ändå jävligt soft!!