torsdag 7 maj 2009

when love takes over

Kvällspasset är avslutat och jag sitter i min säng. Jag planera djupt på jobb att jag skulle ha lite egen tid när jag kom hem. Duscha, äta, måla naglar, göra vid fötterna, fixa håret fint och snyggt så man kan sova med det. Ja, det var mycket jag skulle göra. Så mysigt och pluttigt så. YADDA YADDA-SNACK!! Jag orkade inte en sekund av något av det. Jag sa till mig själv att jag gör allt det imorgon. Jag har tiden till det. Ledig och fri. Kan nästan tänka mig att det blir Yadda yadda snack där med. Istället så blev det middagsmat: falafel med couscous eller vad det heter. Första gången jag åt det så smaka det skit fast när jag såg en bild på det så tänkte jag att jag är lite mer vuxen nu, kanske har mina smaklökar växt till sig lite, och visst hade dom det! Gottis gott.
Njääet, Imorgon är det mer kärlek till mig...kanske lite till christoffer och andra runt omrking med.

/Liselotta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...
Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:
http://www.metrobloggen.se/offer
Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!