onsdag 6 maj 2009

Förutom att vi kollade på lägenhet igår så hade jag studiebeök på jobb. Mitt första sådant också! Lisette åkte med till jobb efter visningen och ville vänta tills jag slutade så jag gjorde en smaskig baguette till henne som hon satt och åt medans jag jobbade. Nu för första gången fick man kör alla "trix" man tränat på och tänkt på typ " Tänk om lisette vart här nu, då skulle jag skurit den gurkan så " hahahaha pinsamnt men jag har haft tanken . Liksom man vill ju visa vad man kan. Om hon nu inte tyckte det så hoppas jag att hennes baguette och glas till efterrätt gjorde henne glad om inte så är de kört! haha! Men hur som helst så änska rjag hon var på jobb varje dag nästan, förutom de dåliga dagarna man sovit dåligt då lkan hon vara typ halva. Tänk vad lätt det hade vart o jobba då!

Efter de drog vi till entre och tog ett kärleksvarv och kollade mycket hushållsprodukter och ytterst lite kläder faktiskt mest skor kändes det som. Vi tog en chai sen åkte vi hem lisette och åt oss mätta sen kom Josefin och skulle låna kamera och ta massa bilder på kläder hon skulle sälja, olyckligtvis så tog jag en väska och posade givetvis åkte kameran fram och resultat syns nu på hennes blöögg jag beklagar! Men oj vad den väskan kommer gå dyrt! Samma josefin kom till mitt jobb och fick världens bästa landgång från världens bästa smörgåsbutik, SMÖRGÅSHÖRNAN!

// Christoffer tittar mot helg!

3 kommentarer:

wiktor sa...

du är bäst det vet du va!? tackar o bugar för den bästa maten på länge!
/wiktor

LINDHEKEPP sa...

haha tack wiktor jag vet att jag är bäst, får typ höra det altid hahaha :) okej kulatt det smakade bra, trots extra majo!

LINDHEKEPP sa...

extra majo?! hahaha tjuckiiiis wiktor :D