fredag 29 maj 2009

I wear my sunglasses at night


Tagit lite bilder på solglasögonen som Christoffer tog med sig igår. Dom är från Saltopeppar och jag är totalt förälskad i dom svarta med regnbåge, suveräna! Shuttershadesen är till för kryssningen, ska bli hur coolt som helst. Hade sist ett par vita men kvaliten kunde man skoja bort. Nej, det ska vara färg. Jag täbkte jag skulle pröva dom idag, men solen vägrar komma fram så jag skiter faktiskt i det. Däremot ska jag pröva mina nya byxor. Fick en hel del fynd igår när jag gick i stan med Josefin. Nu dusch, för jag tycker jag stinker litta!
/Lisette

3 kommentarer:

Randy sa...

Vad coola dom var =)

LINDHEKEPP sa...

tack ska du ha :)

Laila sa...

Hej.. kul att du hitta till min blogg :) och tack för kommentaren.. uppskattar att någon tycker att jag gör rätt :)
en fråga,, funkar dom randiga shades verkligen?
hade nice..