måndag 4 maj 2009

Måste bara säga det igen att de var en underbar fredag, framför allt att verkligense hur galet vacker min lisette är. Och att hon blev glad för mina "presenter" satt nästan hela veckan med mitt fotoalbum, jag e faktiskt väldigt stolt över det så jag hoppas hon tar ett foto eller två! Du är värd det bäst!


Nu är det så att ni måste hålla tummarna för oss för att imorgon ska vi på vår första "riktiga" lägenhetsvisning. Jag har verkligen en stor klump i magen , jag e nervös det är jag verkligen. Men denna gången försöker jag hålla nere mina känslor så gott det går så jag inte går händelserna i förväg som jag kanske kände att jag gjorde senast. Vi får se vad som händer , men visst det ska bli riktigt kul altså ett steg närmare LindheKepps hem! Blivande iaf! Men ja, håll tummarna. Jag och lisette ska berätta imorgon kväll vad vi tyckte och tänker och då sitter vi säkert bredvid varandra.


// Christoffer

Inga kommentarer: