lördag 30 maj 2009

Min första finne...


...har anlänt efter tre till fyra månaders uppehåll. Den hamna mitt på näsan och den lyser så rött och fint. Jag skäms, därför gör jag det som man inte ska göra, jag pudrar som in bomben. Usch, iof har jag sällan problem med finnar, men när jag väl får en så får jag det rejält! Det är hemskt och jobbigt. Jag ska nog inte klaga för många skulle nog vilja ha det som jag....eller nej jag låter bli att klaga faktiskt. Jag har det bra jämfört med alla andra som har finnar konstant.

jag älskar den lilla finnen jag får var tredje månad.
Nu ska jag försöka hinna och besöka Christoffer sen ska jag till jobb och JUBBA!!

/LISETTE

3 kommentarer:

Laila sa...

fan va nice att du tkr det :) tacktack.. hehe du har inte möjligtvis sett vad människan har skrivit igen på mina kommentarer? herregud.. mer bitter människa kan man nog inte hitta..

Hehe okej kul att de fungerar då, har alltid tänkt hur dom fungerar och om man inte störs av ränderna, lr de kanske man inte ser när man har på sig ;D
Hare nice

Laila sa...

Skönt att någon förstår ;D
ah ska fan testa ett par ngn gång hihi :D
Ha en nice Lördagkväll :D

Randy sa...

Jobbigt med finnar men ett lysproblem om du bara får typ en ;)