söndag 3 maj 2009

Deklaration!? Står ordet i ordboken?

Kommer hem från jobb och jag får ett sms från christoffer "Har du deklarerat?". Min första tanke va "nej, vad är nu detta? varför?!" snabbt ringer jag christoffer och han gudiar igenom mig. Herregud så osmart av mig att inte tänka på det. Ska jag bara på pengarna sådär utan att göra något för det. Huuuuh! Men det visa sig att den redan va inskickad. Det är pappa som varit i farten. han känner sin dotter. Känner henne så väl så att han vet att jag inte vet vad jag ska göra. Fast näsa gång så ska jag faktiskt se till så att jag vet vad det är och varför. Plus hur man gör!

Nu ska jag snabba mig med mat. Skulle egentligen vilja packa upp och sätta allt på plats från helgens väskor, men jag orkar inte. Ledig imorgon och på tisdag. Har god tid på mig. Samtidigt som det kryper i kroppen på mig. Jag vill ha allt ordning och reda tills jag vaknar. Får se hur man mår efter nattamaten.
/Lisette

Inga kommentarer: