söndag 17 maj 2009

DONE!

Helgen är över, finito och NADA! Kan man säga så?

Tyvärr måste jag tillbaka imorgon. Gå på möte och hålla på. Avskyr det. jag borde få betalt för bussresan till jobb också, jag menar den är nästan uppe i en timme. Åka en timme buss till jobb på min lediga dag, ack ack ack! Aldrig blir man nöjd. Har suttit lite på halens under paus på jobbet. Har tittat in denna klänning nedanför. Jag funderar och funderar. Den är ultra snygg. Sen funderar jag igen. Blå eller svart, svart eller blå? Har redan en volang klänning i svart, men inte såhär coolt. Kanske lite färg. Blå? Kan väl inte skada med blått? Fanns ingen tydlig bild på den blåa varianten men jag gissar på att det är en sådan här blå, haha. Jag vet inte....den är ursnygg. Jävla skit, jag vill bara hitta ikea saker och mer möbler, men istäkket hittar jag kläder. FYYYYFÖRR!!!

/Lisette

1 kommentar:

SVENSKK sa...

Haha, värsta svårt det där med färg.. Själv är jag mer för svart men precis som du skriver så köper man oftast svart.. Kanske ska köra på blå i stället (om du nu ska köpa) :p