måndag 25 maj 2009

Helgen är som bortsblåst!

Ja, det blev en sjuhundans helg! haha, skrattar bara jag tänker på den. Den gick så snabbt och så roligt. Den va underbar! Lite abzint och lite annanas plus lite ölspel på det hela med. HURRA FÖR VI ÄR BRA! Det blev lite dans och crazy coconut på dansgolvet, drink på drink och burgerking mat på burgerking mat. Huhu. jag finner inga ord. Dagen efter kändes rejält i alla fall och det ska gudarna veta!

Nu har man jobbat Måndagen, den är över. Gick snabbt. Bara morgondagen också sen är man på topp. Mina armband från nelly kom idag i alla fall. Jättefina. Ett minuspoäng till nelly bara. Jag beställde ett armband i marinblått och fick det i grått. Ja, vad ska man säga? Typiskt? Men jag kommer faktiskt inte att byta för det var väldigt snyggt. Kanske jag inte behöver byta alls. Jag ska pröva det och fundera på saken lite. Nu blir det sömn får jag hoppas. Ska hålla tummarna imorgon och längta till 4juni.
/Lisette

1 kommentar:

Rob sa...

Haha, besatt av Ikea eller? :-P
Nu vet jag iallafall att de inte bara e jag som älkar Ikea ;-D