torsdag 14 maj 2009

PÅ TVÅ DAGAR

På två dagar har det hänt mycket. För mycket för att ens hinna med allt.

Anna har fött. Hon har fött en liten son vid Namnet Erol. Jag vet inte om jag stavar det rätt. Jag vakna upp strax efter jag kommit hem med att Anna skickat ett litet sms med lilla bebisen i famnen. Så söt och så ljuvligt. En familj! - Samma morgon cyklar jag till josefin, vi pratar snabbt om nyheten och soms agt, äter och roa oss. Senare under kvällen så går jag och Christoffer på visning vilket visar sig vara en väldigt underbar lägenhet och vi båda kommer fram till att vi är intresserade till max. Idag så får vi skriva in oss som sökande och oddsen känns som vi ligger bra till, men övertalar mig själv hela tiden att man ska inte hoppa och vara glad...än, men det är svårt att låta bli. Nu får vi se hur allt blir.

Mycket som går att mysa ihop med. Barn och lägenhet! Jag säger då det.
/Lisette

2 kommentarer:

SVENSKK sa...

Oh.. Hoppas ni får den! :D

Barn.. ska ni ha barn? :)

LINDHEKEPP sa...

Tack ska du ha sanna! :D

barn? haha njäää, ingen av oss är något större fan av barn, men vi tycker om när andra får! ska ni ha barn?