onsdag 27 maj 2009

Lite sprit på en onsdag är gott!

Så, nu har man varit en snabb vända inne i stan. jag tog en snabb vända in till Make up store. Handla lite smink och så, mer blir det imorgon när man inte känner sig stressad. Lägger man ut pengar så ska man se till att få rätt saker hem med. Efter det så tog jag en vända in till systemet. Oj oj oj säger jag bara. Första gången jag är på systemet en onsdag. det kändes som alla stirra på mig inne på systemet, men sen slog det mig: varför ska dom stirra på mig för? dom handlar ju själv i denna stund! jag gick snabbt och la i några cider i korgen och en flaska av det godaste vita vinet. Betala, kasta ner dom i påsen och gick snabbt till bussen. "klirr, klirr, klirr" -HÄR KOMMER JAG MED SPRITEN PÅ EN ONSDAG! Om jag kände mig som en liten fullegubbe!
Nej, nu ska jag göra mig ordning. Pröva sminket och se glad ut.
/Lisette

3 kommentarer:

Rob sa...

haha, du har så rätt :-D

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?