tisdag 26 maj 2009

Vårskor i vårregn

Klockan är 0023 och man är hemma. Trött och väldigt sliten. Regnat som fasiken har det gjort och jag som tog mina vårskor. Jag "invigde" dom idag så att säga, fast jag hade ändå dom i Lördags, men det var jag för på kanelen för att komma ihåg. Idag så har jag i alla fall haft dem och dom var sköna. Jag töjde verkligen ut dom ordentligt i Lördags. Trodde såklart att det skulle vara sol och varmt hela dagen men ack ack, så fel man kan ha. regnet öset ner och där stod jag i mina vårskor och var på väg att fälla en liten tår. Jädra skit också! Det enda jag tänkte på när jag stod där i regnet var "oboy, vilken tåsvett jag kommer att få" - det har varit en svett-dag idag!
/Lisette

2 kommentarer:

Rob sa...

Haha gapflabba? :-D

Rob sa...

Hahah ellehur?
Ett skrattanfall för ingen anledning :-P Va liksom hemma ensam :-)

Men vi kan kalla det för en pose? eller :-P