måndag 18 maj 2009

Beställning

ARMIN VAN BUUREN !! <3 Visst är han rätt från att titta på och samt lyssna på men när jag kolla ett tag så märkte jag att hans frisyr är så himla skabbig på något sätt. han har pengarna även om han inte ser ut som att han har det så han kan gott göra något åt den där lilla frisyren, speciellt det som han kallar "lugg" som sticker upp till höger och vänster. Han är en ordentlig stekare!

Nåja, över till ämnet. Jag beställde klänningen som jag nämde häromdagen och en jeansjacka som jag faktiskt fann ganska läcker. Annars blir den tillbaka skickad. samma gäller klänningen. Och jag beställde den i blå. Jag är nervös, men jag behöver färg. Skulle egentligen ebställa lite till men jag väntar och håller ut lite till. Jag avskyr egentligen att beställa kläder på nätet. jag handla hellre ute så man får chans att prova. Men däremot är det underbart att få handla skor och andra småsaker ute på nätet. Mycket roligare. Nu får vi allt se.

/Lisette

Inga kommentarer: