torsdag 21 maj 2009

Skönt med en ledig torsdag sådär mitt i allt så man kan smälta den extremt tråkiga 0 - 0 matchen mot örebro igår men desto bättre var att ja gfick ut mer av lisette som jag mötte upp på södervärn efter jag tagit en öl med boysen! Men visst hade de vart skönt att ha ännuen klämdag imorgon liksom men de får funka, en dags jobb liksom vad är de? Inget ju!

Känns nästan som att helgen redan har börjat kan bli en bra helg, inte lika bra som den förra ledida men nästan, och nej ni har inte ens fått se bilder än! Men på lördag luktar det utgång med lisette och hennes vänner och jag har med mig danny. Tror att de blir en riktigt bra kväll! Hoppas bara på lite sol & värme så kan man sitta och njuta ute halva kvällen. Blir altid en bättre fylla då! hahaha :)

Känns som en seg söndag, sitter och äter upp godiset vi köpte i tisdags men man märker att lisette plocka, det som ör kvar haha små mjuka-söta-viol-grejer NEJ tack!

// Christoffer

Inga kommentarer: