söndag 17 maj 2009

Lovely Lovely Ikea!

Vaknade upp hos lisette i solsken riktigt trötta när klockan ringde och låg och vred och vände oss både en och två gånger om vi skulle ligga kvar eller om vi skulle åka till ikea som så sagt var. Vi orkade oss upp, det var tungt men det fick gå. Fixade snygga som altid och åkte till ikea, tog en frukost på jobb!

Gick ett snabbt varv på ikea och tittade ut allt vi ska ha nästan, soffbord är vi kanske inte helt helt hundra på känns det som, mattor och lampor och så har vi inte tittat på riktigt heller men det kommer. Men vi har iaf kollat ut allt annat och jag är verkligen nöjd. Lisette och jag har ganska udda stil men jag tror faktiskt vi båda är riktigt riktigt nöjda med detta. Såklart fick man ta en ikea korv så man orkade bussresan hem också. Det var då lisette drog den smarta slutsatsen att hon inte kan gå och prata samtidigt! usch stackars henne, eller mig!

Igår satt vi hemma hos lisette efter hennes jobb och tittade på slutet av Melodifestivalen & filmen Hot Shots 2 som altid är rolig till en bit smörgåstårta jag gjort bara för igår! Rätt lått vann väl? Något annat kan man väl knappast säga.

Men ändå en tung söndag när Malmö förlorar, både hårt och orättvist när malmö för hela matchen och de är deras match och inte nog med det har ett friläge, en ribba och en stolpe. Världen är fan orättvis! Men skulle lisette vart på matchen hade wilton dödat!



// C

Inga kommentarer: