fredag 15 maj 2009

Hejsan jobb-helg!

mmh, nu är det dags för att inviga helgen med jobb. Suger varenda gång. Det går säkert snabbt men det går långsamt när man vill veta med lägenheten. Man får inga svar under helgen, därför kommer helgen bli jobbig. Mer förväntningar och mer planer vilket är det värsta. Det ska gå, eller det får gå. Jag och christoffer har till och med lagt upp så att vi ska sticka till ikea på söndag innan mitt jobb. Bra idee faktiskt, även omvi inte skulle få lägenheten så vetg vi i alla fall vad vi tycker om och vill ha, men mer om det till helgen. Ska nu försöka dra mig til jobb.

Oh, jag höll på att glömma. Annars lilla bebis ska visst inte heta Erol längre. han ska få heta Adnan.

/Lisette

2 kommentarer:

SVENSKK sa...

Jag ska också jobba heeeelg. uuuuuh. :( :p

LINDHEKEPP sa...

uuuhh, men då är vi iaf två :D