torsdag 7 maj 2009

Christoffer känner sig liten!

Var och tränade en snabb runda idag på slussen. Första gången jag var där "tidigt" var där en bit efter jobb halv 7 , 7 tiden då vill säga. Mycket folk som väntat och de är jobbigt dels att få vänta på en maskin och att man känner andra väntar på samma maskin. Men men, de som var grejer är att jag har aldrig sätt så många spännbögar på en gång. Shit altså vad hände ? De bara fanns där överallt. De var ett helt inferno av de, jag skrattade som fan inombords. Allt från boys i min ålder till de i min pappas ålder.

Men liksom de var som en hel familj, de pratade om hur mycket de "körde" och deras schema hit och dit. Speciellt de äldre som ville visa de yngre. Se kom de in på vad de skulle äta, då kunde de inte äta vad som helst heller för de. Varför inte bara stanna upp och leva? Jag kanske framstår som en ganska nyfiken person men nej så är inte fallet att sitta på slussens maskiner och på något sätt undvika 20 alfahanars samtalsämne är omöjligt. Har man varit där så förstår man.

Och sen fanns där ett par killar som trodde de var i samma klass som de andra, några bleka svennebananer som med ville visa upp sig som typ var lika "krampiga" som mig och det säger inte mycket. Den ena gav mig en blick typ som att jag var en junior och han tillhörde kroppsbyggarna men i själva verket var mindre än mig både på längden och bredden och muskelmässigt hahaha det lät. Men typ så var de, jag drog mig ganska snabbt hem igen efter ett svett pass och åt Mammas potatisgratäng med kycklingklubba. Träning + Mat = Plusminusnoll! haha


// Christoffer får börja pumpa, han vill med prata om kosttillskott!

Inga kommentarer: