torsdag 7 maj 2009

Torsdagnatt och fredagen börjar smyga oss in på lite smått. Det kommer verkligen att vara våran helg. Det vet jag, eller vi! Det kommer bi en storslagen helg på alla sätt och vis. Jag får spendera den mitt lisette! Bara jobba imorgon sen väntar tre underbara dagar av ledighet! Åh vad skönt det ska bli! Lite spännande om vad som händer imorgon om de blir utgång eller hem till mig där mina föräldrar har lite vänner på besök där det ka nbli ganska livat i holken!

Söndag går åt fotboll och fotboll vill vädret med sig så känns det som att en söndag kväll på Bo01 är väl det bästa sättet att fira efter en stensäker Malmö seger liksom. Lördagen då? Oj du, den känns ännu bättre men den vill man inte säga så mycket om än. Det kan nog blir bra!


// Holla at you boooy C

Inga kommentarer: