måndag 18 maj 2009

En kopp te & en bebis att ta med...


Idag skulle jag gå på möte, besöka Anna, åka hem tidigt och städa igenom hela rummet. Men...

Mötet dröjde ut på tiden. Det var prat om allt möjligt. Tydligen är det viktigt att prata om sopor i en timme. Iof så fann jag det ganska roande för jag hade mycket att säga när det gäller sopor tydligen. Efter mötet sprang jag in till konsum och handla lite bullar och mjölk. Mamma släppte av mig hos Anna. Kom hem till henne och beundra den lilal sparvlen som låg där och bara såg så fulsöt ut. Var han ful eller va han söt? han öppna upp ögonen rejält och gjorde nåhot med ansiktet, det räckte för mig: Anna har världens sötaste lilla sparvel! Så liten & go. Jag våga knappt hålla i han men det gick bra efter ett litet tag. Efter en srtund gick vi till ekohallen och...titta runt mest faktiskt. Trodde att vi kunde handla mat där men så fel vi hade. Vi gick tillbaka och handla på centrum i närheten. Kom hem till Anna och där satt vi en stund. Man fick gosa lite extra med pojkabiten. Skulle kunna pussa ihjäl han.

Jag skicka till Christoffer och fråga om han var sigen. Det var han inte, och inte jag heller men jag såg till att jag fick en annan bebis: ikea bordet som jag så gärna vill ha. Kanske, kanske inte! Haaaha.

/Lisette

Inga kommentarer: