måndag 18 maj 2009

ÄNTLIGEN!!

Idag fick jag en av de två väntade glada nyheterna denna månaden. Idag kom brevet jag har väntat på i över ett år nu och jag kan inte beskriva vilken sten som släppte från mitt hjärta. Jag blev verkligen riktigt glad. Jag trodde typ adlrig att de skulle komma men det gjorde det.
För den som inte vet så ska jag operera mitt högra öga p,ga en skelning som jag har stora problem med både psysiskt och psyikist känns det som. Men nu äntligen ska de korrigera mitt öga igen och förhoppningsvis se bättre ut. Helt bra blir det aldrig dock, men läkaren säger att om de fått tillbka 75 % så är det en lyckad operation. Så den 10 Juni så ligger man på opertaionsbordet och väntar på de ska skära upp mitt öga :)




Så att här sitter jag och lyssnar på småklipp med Swedish House Mafia och har läst min kallelse och hur jag ska förberada mig säkert 10 gånger nu, för mig är det nästan overkligen. Har väntat så sjukt länge detta är ärlig en stor dag i mitt liv! Nu fattas bara ett JA till våran lägenhet så blir detta ett år som man sent kommer glömma!


// Christoffer

1 kommentar:

wiktor sa...

GRATTTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!