söndag 31 maj 2009

ARMIN VAN BUUREN <3

Första gången jag hörde låten utan att armin van buuren ens hade lagt slag på låten så gilla jag inte alls den. För jobbig att lyssna på och för kass video. Häromdagen hitta jag en remix av armin van buuren. Ojoj tänkte jag. Jag måste vara sent ute. Jag ladda hem den och lyssna. Jag satt med gåshud under hela låten. Jag dansa och hoppa omrking. Underbar är den! När jag sedan satt samma dag på bussen in till stan så slog det mig att rösten och texten har jag hört innan, men vem är det? Från ingenstans slog det mig: kerli (lyssna på original låten här) är det. Låten som jag inte alls gilla. Nu sitter jag och älskar den. Min tanke var först att det var bara för armin van buuren har gjort en remix av den, men nej verkligen inte. Den har fått ett sådant ansiktslyft så det är sinnes! Låten är som helt ny och förändrad. Den kommer verkligen att bli en plåga för mig samt christoffer. han får välja om han ska lyssna på sin ipod eller min, för denna ska lyssnas och älskas utav mig!
/Lisette


Inga kommentarer: