onsdag 17 juni 2009

Zach Galifianakis & Kanye West

Om jag hoppar tillbaka till gårdagen och våran mysiga biokväll så fanns det en skön låt med Kanye West i den. Jag letade upp den nu ikväll och hittade den, letade upp den på Youtube och fick tag i den alternativa musikvideon som var riktigt skön. Låten i säg visade sig inte vara den senaste men jag och Kanye west följer väl inte varandra dagligen heller. men tillbaka till videon för att denna alternativa videon så är Zach Galifianakis med, och just denna Zach Galifianakis var med filmen " Baksmällan" igår och spelade Alan som faktiskt var en av de skönaste i hela filmen. Han var typen man antingen ville döda eller älska med! Jag älskar! Ta en titt, skön låt med en skön snubbe som kör sin version!





// Puss och Pill Christoffer

4 kommentarer:

sofie sa...

svar: Är jag efterbliven eller vet jag bara inte vad du menar med points?

Bintan sa...

Sv: Jasså, då får jag ta och prova dom :-)

sofie sa...

Svar: Jahaaa, jag är inte så insatt i detdär så det var nog därför jag inte förstod :D Haha nejnej, nästa inga points alls . . . HÖHÖ

K sa...

Det var riktigt gott =) Hmm det var nog sejfilé eller torsk =S Pinsamt att jag inte vet men som sagt är det inte mitt hushåll, tar bara av det som finns =D