onsdag 10 juni 2009

Sjörövar fabbe!

Då var man hemma från sjukhuset igen och man känner sig ganska tagen.Sitter med en sjörövar liknande tuss för mitt öga som för tillfället gör jävligt ont, det spänne och stygnen sticks. Ingen rolig upplevelse varken under eller efter. Stundtals kände jag ingenting när han var i mitt öga och höll på men stundtals gjorde jag ganska mycket. Min läkare som jag skrev om gjorde allt lättare han prata och prata och prata om allt han inte skulle prata om :) Men ska spara detaljerna till Lisette sen! Men jag är hemma och mår ganska bra iaf. Nu är det gjort!

Och jag svarar gärna på lisette,s föregående inlägg om mina ögon. Läkaren sa att hela skelningen är omöjlig att få bort men jag kommer kunna lura 8/9 av 10 möjliga att jag inte skelar någonting liksom men att min flickvän säkert skulle se det för hon var den som skulle titta lite extra. Och jaa där satt vi en dag i mars och vi pratade om min kommande operation och hon sa efter ett år med mig att hon fortfarande inte sett något så påass tydligt. Liksom det var de första jag ororade mig för i början när jag träffade henne. " Ahh shit mina ögon undra vad hon tänker, vad säger hennes vänner och hur döljer jag de? "

Lisette vet nog alla svar på de men lisette dömde mig verkligen inte för det. Vi får se ikväll om de syns något direkt när jag tar av mitt förband, nyfiken till max. Kommer att vara röd i 3 veckor och efter det ser man verkligen hur snygg jag kommer bli :)


// Piraten Christoffer

2 kommentarer:

Randy sa...

Usch vad jobbigt det låter :/

Laila sa...

Usch det är riktigt hemskt o vara sjuk =/