onsdag 3 juni 2009

KRYSSNING PÅ GÅNG

Här sitter jag och jag ska börja jobba strax. usch! och jag har inte ens börjat packa min väska till kryssning. Jag ska nog få ihop det. Måste packa kläderna jag ska ha på mig dit och hem, sen kläderna jag ska ha på mig på båten. Två dagar och man får bara ha två färger. vit eller svart. jag tar med mig två klänningar. Man vet aldrig vad som kan hända! :) Speciellt inte med vitt i alla fall. En lätt jacka med, men sen får det vara nog! Phu, sätta in cidern och ölen som vi ska ha på tåget med, sen...ööööööörk! orkar inte tänka. Lika bra att gå och göra det nu.


Det sista jag skriver nu, sen hörs vi senare efter helgen förmodar jag! Ha det svinrolig helg, för det kommer vi ha i stockholm och på båten! Puss




/Lisette

2 kommentarer:

Laila sa...

Va kul med kryssning :) hoppas att du har det kul..
och som svar, japp skärpet e från gina :)
hare gött

SVENSKK sa...

GAAAAH!! Ni hittar jäääämt på något kul. Själv är man kvar i staden jämt känns det som.. :p Hoppas du får det förjävla kul! :D