onsdag 17 juni 2009

Gröna Shoes!

Hittade ett par riktigt snygga sommar skor på DNA för några veckor sedan, eller ja lisette hittade de faktiskt. Hon är en pärla hittar allt jag behöver ! Och allt detta hände i samma sväng som jag gick runt och svar sååå negativ för att jag aldrig hittade skor till mina jumbo dumbo fötter! Men pang där var de bara fanns i gröna som jag då till slut köpte och smurfblå samt gult! Alla var snygga på sitt sätt. Sköna färger som sticker ut. Tror faktiskt det är detaljerna som gör de :) Kommer se hur bra ut som helst i sommar!


Inte nog det med detta så fanns det bara storlek 45 men jag drog på mig de ändå och de satt faktiskt bra, sjukt mysko för att jag krigar altid för att få på en 46,a men visst de är från sko till sko. Riktigt kul storlek 45 sjuukt litet för min del haha. Undra hur de är att gå i bara! Men är de inte läckra ? Óch sen var det rea med så jag betalade mycket mer än typ 200 kronor och de är riktigt billigt. Nu fattas bara ett par vita converse så är alla hästarna hemma! Ahh just de ett par nya "utgångsskor" med.
// Christoffer grön som hulken

Inga kommentarer: