måndag 22 juni 2009

Helgen över och semestern börjar!

Helgen över och de underbara stunderna med lisette är slut eftersom hon började jobba igen efter helgen eller ja nu har hon slutat. Sitter i soffan och tittar på världens bästa Beck " Hämndens Pris " finns typ ingen bättre än den. En skål popcorn fick ersätta lisette ikväll så man fick lite närhet.

Midsommar blev riktigt lyckat om jag får säga mitt. Hemma hos Lisette med hennes familj och Anna & Josefin. Åt midsommar mat ute i trädgården och vi klarade från oss regn och elände. Snaps på snaps , drink på drink sveptes ! Vi begav oss mot Oxie Centrum där det fanns ett sorts Tivoli och självklart skulle vi dit och åka karuseller herregud och de gjorde vi till de stängde som var runt 22 tiden. Tråkigt som var fan var att lisette förstörde sin display i en karusell så den är obrukbar nu :( Men vi ska köpa en ny i veckan till henne!

Hem igen med massa drinkar ,mycket skratt varvades med seriöst snack! Tack Anna! Haha. Men ja timmarna rullade iväg och vi tog bussen in till stan för utgång där tyvärr anna fick åke hem så jag och lisette gick till breeze och hade världens roligaste kväll. Vi dansade och hade kul och jag posade på som ingen annan nu med mitt "nya" öga och allt. Träffade två av lisettes vänner som vi följde lite smått under kvällen. Men ännu en gång faan vad kul vi hade.

Gick hem när de stängde in på max och köpte mat till ett helt fotbollslag , sätter oss i taxi hem till oxie och grisar i oss det. Sen somnar vi runt 0630 tiden och är ooootroligt nöjda över en perfekt midsommar. Den roligaste jag har haft! Tack tjejer!

Lisette har massa bilder jag ser fram emot att se :)

// Christoffer

Inga kommentarer: