torsdag 11 juni 2009

Smsflirt Worldwide!

Igår satt jag i min sjukhussäng i min otroligt heta sjukhusskjorta och sätter på mobilen och får ett sms från ett för mig okänt nummer jag citerar!


- Hej vem ? En kompis sa att jag skulle skicka till dig xD

- Jag svarar " Du borde ju veta vem du skickar till, vem är din kompis? " Och tror någon ville önska mig lycka till efter operationen

- " Jag har ingen aning men hon skulle säkert bara lura mig eller något. Julia! " svara den okände!

- " Jaha julia varför ville hon de? " Undrar jag eftersom jag har en vän som heter just så!

- "Inte jag heller hon hade sökt massa namn på eniro eller något typ för hon hade tråkigt och sen skickade hon numret till mig xD förlåt jag stör dig" svarar då denna person, notera jag ändrade stavfelen från smsen man stavar inte Heller med Ä eller numret med o :)

- Jag svarar enkelt och ointresserat " Då är det inte den Julia jag känner "

- " Nej de tror inte jag heller, hur gammal är du?!

- Jag svarar. fråga mig inte varför men ja " 22! "

- Får svaret " Hur är det med dig då? "

Här slutar sms,en trodde jag men när jag och lisette sitter och tittar på fotboll så kommer det ett till och jag berättar hela storyn som bara skrattar! Så 8 timmar senare dyker de upp ett nytt sms.

- " Hur ser du ut ? :) "

- " Riktigt jävla snygg! " svarar jag.

Lisette tycker dock detta var roligare än mig så jag gav henne luren och där fortsätter hon.

- " Hur är det då? "

- " Vad tror du själv?" svarar vi

- " Snygg såklart är du blond eller brunnet? " undrar människan

Sen börjar lisette och fiska bild efter hon gjort det men istället fick vi hennes bDb som tydligen ska stå för BildDagBoken, nej jag hänge rinte riktigt med. Vi gav henne en msn som inte fanns och fick senare veta att de var en tjej som var 15 år men hon var snabb med att skriva att hon SNART skulle fylla 16. Så tjejen satt och smsa med en människa hon inte visste vem de var eller något . Helt sinnes antingen är desperat efter ragg eller uppmärksamhet eller så har man sjukt tråkigt där man bor om man nu bor någonstans hahah vi skrattar än. Fjortis!

// Christoffer

Inga kommentarer: