måndag 15 juni 2009

Jag & Lisette sitter och pratar medans vi väntar in hennes buss till jobb igår och då säger jag att jag vet vad jag ska ge henne i julklapp. Hon tittar lite konstigt på mig och höjer ett ögonbryn och utlåter " VAA ?". Så fick jag berättaatt jag visste vad jag skulle ge henne i julklapp för de är nästa gång man verkligen ger något rejält till varandra. Hon fiskade ledtrådar som en kille fiskar 5 i 5 ragg på slagthuset! Hon fick två färger iaf.

Men så satt jag på bussen til jobb imorse och då slog det mig, fan lisette fyller ju år också i år! Före julen då vill säga så ja då är jag ganska säker på present till hennes 21 års dag! Det ni, inga panikköp här inte! Har jag för mycket plats för onödiga tankar i mitt huvud?

Nu ska jag hoppa i säng med mitt onda knä! Christoffer varför har du ont i knäet ? Jo lisette försökte kasta ner mig i fontänen på Gustav Adolfs Torg igår men misslyckades så jag slog härligheten rakt in i kanten.

// Godnatt Suckers Christoffer

Inga kommentarer: