måndag 8 juni 2009

Hemma i sin säng och väldigt förkyld.

Ja då var man hemma från jobbet. Christoffer har till och med hunnit skriva och göra en snygg bild från båten med. Läckert! Jag däremot lägger det åt sidan. Jag orkar inte göra bilder eller skriva för jag kan knappt prata och min näsa är fylld av snor. Jag förstår det inte riktigt. Jag var väldigt sjuk för en månad sen och nu är jag på samma ruta igen. Äter fel? festar för mycket? ....Vad?! Klär mig i för lite kläder om kvällarna? Fast jag vet om att förkylning inte har med vädret att göra! Så då kan det bara bero på dåligt imun försvar: sover, äter och dricker för lite och för mycket.

örk! Nej ladda upp lite pix facan sen är man redo för en varm och go säng.

/Lisette

2 kommentarer:

Randy sa...

Jobbigt vad vi kvinnor måste stå ut med :/ Krya på dig :D

M sa...

Alla är ju typ sjuka nu.. influensan eller vad det är.
Skönt att det regnar varje dag iaf så man inte missar solen medan man snörvlar ut sin hjärna =)