torsdag 11 juni 2009

Det här med att vara sjuk...

Förkylningen är inte över och jag mår piss. Jag orkar inte göra något och jag orkar inte resa mig. Nu har jag dock varit ledig i två dagar från jobb men det har inte blivit bättre. Jag överväger faktiskt att kanske bli hemma imorgon. Det gör ont i en men hälsan kommer före. Det är alltid samma vissa när man är sjuk. Istället för att lugna sig och bli frisk stressar man upp sig och får ont i magen för att man vet inte om man ska vara sjuk eller gå och jobba. vad kommer kollegorna säga och hur mycket om och men ska det nu bli? det är bara onösigt tänkande. Tyvärr så säger man det nu men så är det inte. Man mår piss. Och återigen sitter jag och tänker på...jobba eller vara en dag hemma från jobb? Man kan aldrig veta hur man mår imorgon men skulle man må piss så kommer det att göra ont i magen för man vet inte vad man ska göra. Så himla typiskt!
Bädda ner sig till Blomstertid som går nu på tv4 och försöka somna förr eller senare.

/Lisette

1 kommentar:

Laila sa...

Usch att vara sjuk är verkligen värst..
Japp det är den ;D hehe tackar tackar :)