måndag 15 juni 2009

Mode på nybloggat.se

Jag gillar kläder och allt det där och försöker klä mig så snyggt det går liksom. men ibland vill man ha lite mer inspiration från någon/något. Se lite nytt istället för samma gamla trist butikeri stan och nätbutiker. Ja bara titta runt och se hur andra gör. Därför är ju en modeblogg ett smart och enkelt sätt där man kan ifrågasätta , kritisera och kommentera . Det kan man inte göra i King ( Modemagasin för killar, om du inte visste ) .

Men mitt problem är att de inte finns så värsta många modebloggar för män. Jag vet bara ett fåtal som känner att de kan tillföra min klädsel något. En del veckotidningar har en modesida med en snubbe som skriver fem rader en gång i veckan där han tipsar om ett par skor på 2000 kronor och den senaste Tiger-kavajen för 4 lök . De är så fancy fancy, visst de gillar man men bara att inse att man blir inte miljönär av att jobba som kock. Vet du någon modeblogg för killar som är seriös?

Tar man en titt på nybloggat.se under fliken mode så är det ju 99% tjejer som skriver, verkligen inget fel med det men ni förstår mig. Jag vill gärna hitta mer. men å andra sidan så kan man ju altid snoka efter något fint till lisette, en win - win situation inte sant ?
// Christoffer

1 kommentar:

Anonym sa...

http://stilrobin.com/

hälsningar wiktor