torsdag 11 juni 2009

Torsdag fast som söndag!

Blev inget jobb idag p.g.a min ögonsmärtor. Tagit av mitt förband nu och det känns skönt men de ser verkligen inte bra ut altså . Sov jätte länge idag, jag och lisette vaknade runt 13:30 tiden och de e galet sent altså! Både lisette och jag har sovit dåligt inatt, hon har legat och hostat och jag har vaknatr med ett sjukt tryckt i ögat ajsing bajsing! Så nu sitter man här och stirrar ut i skit vädret och funderar på att ta sig en promenad, lisette begav sog för några timmar sen för att göra stan med anna.
Hittat ett par vita converseskor, ett par höga i min storlek på nätet finns bara ett par kvar och jag måste medge att man är otroligt sugen på att köpa de för det är sjukt hett till ett par shorts och någon snygg tröja! Pappa gillar!
Slut på tankar och ork för stunden!
// Christoffer

Inga kommentarer: