tisdag 16 juni 2009

Mascara - Fiberwig - Den bästa någonsin!

Jag har under två månaderas tid använt en mascara som är riktigt underbar och bra. Mina fransar har en tendens att bli långa och stora med vilken mascara som helst, så egentligen kände det som att jag inte behövde denna mascaran alls, men jag var tvungen att prova. Jag hade inte alls hört något utan jag gick på grupptrycket av Anna. oh my Gooood! jag ångra inte 220kr för mascarabn, den är ett mirakel faktiskt. Har man nästan inga ögonfransar och hittar ingen som ger längd och tjocklek, så är denna bra. Den är till för alla ögonfransar och ger den volymen du brukar får, bara tio gånger med. Det känns verkligen som den ger tio gånger mer effekt! jag kan inte ta före och efter bild för jag är dålig, men jag hitta en på nätet. Egentligen kan man inget tro om den förens man provat den. Det är då man verkligen känner av effekten.





/LISETTE

4 kommentarer:

Hästtjej sa...

WOW! Alltså, om det du säger är sant så kmr jag få spel! JAG ÄLSKAR LÅNGA OCH FYLLIGA FRANSAR <33 Jag har alltid velat ha, men har ju inte, <33 SKA KÖPA :D Tack för tipset :)

LuxuryPink sa...

ah den vill jag testa =)

LuxuryPink sa...

vart köpte du den? =)

SVENSKK sa...

Tack för tipset, måste nog köpa. Finns den typ överallt eller? :)