onsdag 17 juni 2009

Min kärlek till ditt röda öga.


Ditt öga må vara lite rött nu, du kanske inte känner dig som snyggast nu men du ska veta att du är vrålsnygg. Visst, du kan se ut som en ond djävul eller en söt ödla med ditt röda öga, men det är lugnt. jag gillar hårda tag av en djävul och jag tycker ödlor med röda ögon är rätt så gulliga att glo på. Visst att jag blir rädd på morgonen när jag vaknar och ser ett rött öga, men jag är din flickvän, det är meningen att jag ska stå ut med det. Det gör jag. Annars hade du fått en pirat-lapp för ögat för längesedan. Du vet att jag skämtar, du vet att jag skrattar, du vet att jag är som jag är, liksom du. Tillsammans blir vi unika. Jag har bara inte ett rött öga. Jag kanske ska fixa så jag får ett grönt? Såfall kan vi leka stopljus på vägarna fall att det inte går någon bra bio film under de två närmsta veckorna, för sen är du inte röd i ögat mer. I love you, i do i do i do...
Jag vet inte vad vi gör, men det vi gör ska vi fortsätta med för det blir alltid så jäkla bra! You and me, happeliiii!

/Yaaa guuurl Lisette

3 kommentarer:

M sa...

Era söta jävlar!=)

haha ja, jag får göra det! Jag tipsar så gott jag kan :P

Randy sa...

I programmet hade hon format den som en rumpa men hon har gjort om den nu =)

Marie sa...

Hehe, förlåt :P men asså den var inte äcklig men jag hade förväntat mig mer :)