tisdag 2 juni 2009

MAKE UP STORE, DINSKO & LOREAL FÖR HÅRET!

igår vakna jag i tid, tog mig tid att gör amig ordning ich försökte klä mig efter det varma håret. Stack och försökte hitta lite saker till mig själv och byxor till mamma som hon önska sig i morsdag present. Jag hitta dem och vandra vidare. Till slut var jag nöjd efter sex timmar i stan. Det blev lite allt möjligt. Jag är nöjd...hittils!


Jag gick in på Larsson&Lange. Dom kom till och med ihåg mig sen senast,
vilket minne de har! Dom hjälpte mig med att plocka ut ett bra
och faktiskt mycket billigt schampo och balsam till mitt hår.
Det var dessutom kampanjpris igår, så jag fick balsamet på köpet.
Dessutom fick jag köpa två vax till min pojkvän för 200kr.
De vaxet han använder också. Klippte till direkt! Är man inte underbar så säg!

En sväng in på make up store. pengarna lades ut på en foundation pensel,
solpuder och vanlig compact puder. Jag fick på köpet en mycket snygg
orange ögonskugga! Mycket nöjd.

Jag vandra in en tripp på dinsko. Hitta dessa par. ursnygga och så somriga.
Givetvis kan jag inte ha vita skor utan att smutsa ner dom lite.
Så jag fick handla en "cleaning block" - den suddar bort smutset.
Har använt det innan men den har inte varit ute på marknanden
länge och när jag såg den så blev jag riktigt glad.


Body Butter, hitta en för 50kr. Lika bra som den jag köpte förra månanden och va dyrare. Denna luktar också längre. Kommer från "mjukt & skönt" produkterna. Finns i dofterna, oliv, mango & papaya och jordgubb som jag valde.

/Lisette

Inga kommentarer: