onsdag 17 juni 2009

MIN MIDSOMMAR KLÄNNING! - sista klänning med volanger

Igår hitta jag min midsommar klänning när jag var med Christoffer. Jag skulle vissa han ett linne på gina, men istället hitta jag denna klänning. Han tyckte också den va fin så det fick bli den. Klart att han ska tycka den är fin annars köper jag inte den. Trots han jag klär upp mig för också. Jag lova mig själv och han att det får bli den sista klänning med volanger på väldigt länge. Eller ja hädanefter. Volanger som är så söta! Men ett löfte är ett löfte! Visst är den tjusig?


/LISETTE

6 kommentarer:

Marie sa...

Söt :)

Anonym sa...

trodde det var et linne??

SVENSKK sa...

Såg den på hemsidan, superfin! :D Bra köp!

LINDHEKEPP sa...

Marie: tack så ghjärligt! :)

anynom: jag titta först på ett men det va denna jag hitta. den ser gabnska kort ut här, men det är en klänning

svenskk: ja! visst va den? jag är supernöjd med den ;D

Randy sa...

Åh vad söt den var =)

SVENSKK sa...

Lisetteeeeeee.. Nu härmade jag dig och köpte lika. :D Den var ju bara sååå fin :D