onsdag 17 juni 2009

BAKSMÄLLAN!

Igår var jag och lisett på bio och vi såg nog en av de roligaste som jag personligen har sätt. Riktigt sjuka filmen " Baksmällan " satte sig i hjärtat på mig jag har tänkt på den hela dagen. För er som missat det hela så i korta drag är de 4 grabbar som åker till Las Vegas för att försöka styra upp en svensexa, men när de vaknar minns inte ett skit och rummet ser ut som fan, de fattas folk och de tillkommer massa saker de aldrig kunnat tänka sig.


Salongen var proppfull och alla verkade älska den precis lika mycket som vi gjorde! Gå och se den om de finns läge till det, jag hade kunnat att gå och se den igen bara för att liksom. Sen är det ju ganska skönt och sitta bredvid en otroligt vacker tjej också!

Och inte bara med det att jag fick massor med gott skratt jag insåg även att svart skjorta under en svart kavaj är riktigt snyggt och stiligt. Något jag aldrig har haft i tanken innan, kanske varit för snabb att döma det utan att ens själv prövat det ? Eller så var killen i filmen bara otroligt snygg och gjorde allt snyggt vad vet jag ? Men snyggt var det och det ska prövas det lovar jag!

// Christoffer

2 kommentarer:

Jigsaw sa...

Alan är ju bäst. It's a classic!

Men hallå? Svart är det nya svarta! :)

LINDHEKEPP sa...

Alan var kung totalt :) Du säger det svart är det nya svarta. Du gillar svart känns det som ?:) haha skön läsning! // Christoffer