tisdag 9 juni 2009

Ge mig styrkan att andas och att älska mindre..


Nej, jag vill inte älska mindre men visst är det jobbigt att vara orolig för sin älskade när han ska opereras imorgon (som han skrev i inlägget nedan). Han tala vad läkaren hade sagt till honom ang hans ögon. Att vi tjejer ser det sämre än vad killarna gör och att jag, som är hans flickvän kommer se det lite mer än någon annan tjej. Jag kan då inte hålla med, för jag såg inte det i början och det var inte alls längesedan jag fick en rejäl syn på det. Då bad jag christoffer att titta på mig hela tiden så att jag fick se och jag tyckte det va så underbart. Den lilla biten kommer dock att försvinna imorgon. Allt handlar väl om att trivas med sig själv, eller hur? och inte vad människor runt om tycker. Så ska det va! Jag ska somna och tejpa mina tummar så att jag håller dom hela natten.

Jag har fortfarande ont halsen och hostar lite då och då. I och med jag hade samma grej för en månad sen så vet jag vad detta innebär. Det blir hosta på hosta och snor på snor. Denna gången ska jag inte jobba ihjäl mig som jag gjorde sist. Konstigt man aldrig blir frisk. Jag blir urless på det. nej, blir det som sist så blir det att sitta hemma och tycka synd om sig själv och verkligen rå om sin öma kropp. örk! Det hoppas vi inte, men ve,m tackar dig när du jobbar och är mer sjuk än frisk? Precis, nobody! Jag vill känna lite styrka nu....!

2 kommentarer:

m sa...

oj! vad är det för operation?

tack förresten! Vad glad jag blir, älskar att hålla på med olika sminkningar!

Bara kul om folk är intresserade och tycker det funkar!

LINDHEKEPP sa...

En skelningsoperation på det högra ögat som nu är gjord och förhoppningsvis lyckad :)

// Christoffer & Lisette