fredag 12 juni 2009

Dags och jobba!

Kommer till mitt återbesök och de första min läkare säger är " faaaaan va snygg du är! " och jag skiner upp som en sol och frågar om han var nöjd med sitt resultat och han var mycket nöjd, men han trodde han skulle bli mycket mer nöjd om 4 veckor då man kan se det fulla resultet. Ögat är fortfrande rött och jätte svullet!

Pratade med jobb idag och de hade köpt en blindkäpp till mig så jag inte sprang och trilla, så lite vet de om vad jag verkligen skulle bli opererad för liksom! Men ja jobb imorgon, känns faktiskt bra att börja med en lördag som inte är fullt lika tuff som en veckodag men jag fick orden " de blir en lugn lördag, vi får sitta hela dagen " och tro mig när man hör de orden så vet man att de aldrig blir så. Men ja vi får se vad som händer sen känns det som att denna helgen börjar lita mot sitt slut och de är skönt för snart vankas det midsommar och sen för det andra är de skit trist att lisette jobbar när man vill ha med sin fru lite här och var! Buu!

Lite salva i ögat sen ringa säga godnatt till lisette, sen sooover jag!

// Puss Christoffer

Inga kommentarer: