torsdag 25 juni 2009

Michael Jackson död !!




Christoffer och jag sitter och går igenom nyheter. Jag går på toa, kommer in igen och Christoffer säger "jag har en rätt stor nyhet att säga dig". Jag trodde han hade fått biljett till fotbollen, men ikke. En nyhet som vi inte alls vänta oss. Christoffer går in på sydsvenskan och läser detta.

Vad säger man? Vad ska man säga? Christoffer och jag har inte mycket att säga. Det är bara sorligt för faktiskt, alla är uppväxt med honom. Min mamma och pappa var väldigt noga med att jag visste vem det var och såklart har han gjort riktigt ordentliga låtar. Han är och kommer förbli en legend efter Elvis.


Så som våra föräldrar har pratat om Elvis för oss, så kommer vi prata om Michael Jackson för våra barn. The king of pop!

Rest in peace!

Vi sörjer.

/Lisette & Christoffer


4 kommentarer:

Anonym sa...

han är inte död jag är i usa kollar på nyheter han ligger i koma

Unknown sa...

Det är ju inte bekräftat, hur FAN kan de ha TMZ som källa? Helt ofattbart att en seriös tidning ens vågar skriva något liknande utan bekräftade bevis.

Enligt CNN och BBC så är han återupplivad och förd till sjukhus.

Daniel sa...

Må han vila ifrid...

Ett original var killen!

LINDHEKEPP sa...

Han kanske inte var död då, men han dog en halvtimme senare. Det är en enorm skillnad såklart. För det betyder att han dog för oss tidigare än vad han egentligen gjorde. Men vi alla i hela Sverige förlitar oss på Tidningen idag. Såfall kan vi skriva det till hälften av Sveriges bloggar också att han inte dog. För när vi kolla efter vårt inlägg så hade nästan, nästan alla som kollat nyheter vid den tiden fått reda på det.

fridens liljor på er.

Och daniel: du har så rätt så.