torsdag 18 juni 2009

Sista passet sen SEMESTER!

Sitter man här och ser fram emot en sista jobb dag innan semestern en halv dag! Kan bli riktigt skönt, men riktigt tråkigt på ett sätt att efter många om och men inte fick samtidigt som lisette. Men vi kommer klara det hur bra som helst ändå liksom :)
Minns förra året första veckan efter jobb då hade man tanken " shiit det kommer typ ta hundra år innan man får semester igen " det kändes som att ens liv slutade ett litet tag. Men wow nu är jag här ett år senare och de har gått som en dans allt ska jag tacka lisette för. Hon har gjort mitt år totalt på alla sätt och vis! Vi har gjort nästan allt och vart nästan överallt och mer blir det,,
Systemet är inhandlat, slutade med en flaska vodka till san fransiscon och ett par newcastle samt lite cider. Nu fattas det bara lite solsken och att morgondagen inte blir allt för jävlig och sätter för hårda spår inför kvällen.
Nu ska jag kolla bussar, går väl som en söndag imorgon ? :)
Lisette jag älskar dig som fan! // Puss Christoffer

Inga kommentarer: