fredag 12 juni 2009

R E LA X


Har verkligen bara tagit det lugnt och tillbringat tid i sängen idag. Inte så många alvedon dock men har haft tankarna på annat än hostan vilket är bra. Värre blir det väl nu när man ska sova, då det är som värst. Jag tog mig i alla fall en dusch, en riktigt varm dusch och klädde mig varmt, renbädda sängen öppna en flaska vin (relax) som jag och anna handla in igår. Ja det smaka gott. Nu tänker vissa säkert varför man dricker när man hostar och mår förjävligt? Det ska jag tala om: för en månad sen så mådde jag exakt likadant och nu en månad senare sitter jag med skitet igen. Förstår ni mig hur trött jag är på fanskapet? det var skönt under de två timmarna att slippa hostan och smärtan i halsen. inte för jag tror det blir bättre utan bara värre så vet jag i allafall hur det känns när man är frisk för jag tror helt seriöst jag har glömt hur det är att vara frisk.

/Lisette

1 kommentar:

SVENSKK sa...

Uhh.. tycker så synd om dig. Hoppas du mår bättre snart! :)

(Och du.. jag skäms hur dåligt jag kommenterar. Jag har faktiskt svaret, tycker att det är krångligt att kommentera här. Först skriva, välja om man har konto eller vill fylla i namn/url (som jag gör). Hm.. önskar att det var enklare) (A)