söndag 21 juni 2009

Slappe Söndag!

Helgen närmar sig sitt slut. Ångest krymper närmare och närmare , Lisette ska jobba och christoffer (jag) inser att de bara är 4 veckor tills man börjar jobba igen. Vem har det gutt nu daaaa?!?

Precis ätit glass. Chesscake och jordgubbar och nej inte är det ben & jerrys som är såååå populärt nu. Billighets-glass som är inhandlad på Coop Forum bland alla andra småsparare. God va den! Lite marknad har vi råkat ut för idag. I Sibbarp. Såkallad Sibbarps marknad. Vi spela, åt munkar och Lisette köpte strumpor. Vi alla blev nöjda!

Nu ska vi välja vilken film vi ska somna till och jag får väl återigen stå ut med Lisettes skrämmande och försöka-sova-tjaffs! Och på tal om att skrämmas. Efter maten igår gick vi upp och la oss på mitt rum och tittade på tv och lisette däckade totalt, inte konstigt eftersom fredagen var stenhård. Hon låg där så söt och fin och jag bara låg tyst sidan om. Någon timme senare när hon vaknat till liv så känner jag ju mig såklart seg och somnar lite före henne. Ligger i sängen och hon slår mig i magen och säger " boooooliibooooooo " . Jag rycker till och säger nej bestämt och flyger ut ur sängen, rakt in i mitt soffbord, lisette bara skrattar. Vad gör man? Antar att de bara är kärlek! Eller? Kanske blir det en gång till, fast denna gången kanske juag är bereed.

Så nu har lisette värmt min sida av sängen så finns inte mycket mer att vänta på!

// Puss Christoffer och Lisette hälsar med såklart! Hon e såååååååå kääär!

Inga kommentarer: