söndag 14 juni 2009

Sista jobb veckan!

Då påbörjar man sin sista jobbvvecka innan semestern imorgon som är otroligt skönt! Trots att semesterplanerna inte gick riktigt som väntat eller planerat eftersom mitt jobb klyddade till det helt för mig otroligt frustrerande är det. Men lisette och jag måste ta ställning till vad vi vill och ska göra i sommar liksom så får vi se vad som händer, men någonstans ska vi det vet vi!

Seg söndag, legat i sängen med en jätteskål popcorn och tittat på tv. Popcorn är bara föööör gott det känns liksom inte lika onyttigt som godis eller något annat gott eller har jag fel ? Ska bli skönt med lite sömn eftersom de inte blev allt för många timmar inatt men väääldigt mysiga! Det räcker för mig! Var hos en kompis som fyllde år igår som ska flytta till göteborg med sin pojkvän och vad passa bättre är att ge de filmen " Hata göteborg " och det verkade som att skämtet gick hem. Tyvärr så kunde ju lisette inte följa med för att hon jobba men nästa gång följer hon med det är jag säker på! De fixar vi!

Men veckan har ju bland annat midsommar att erbjuda och kanske en lite biomyskväll med, vem vet ? Nu ska jag bädda sängen och duscha sen somnar nog jag!

// Fridens Liljor Christoffer

Inga kommentarer: