onsdag 28 januari 2009

YADDA!

vilket snack. Inget 09.00 för min del. Jag hörde inte ens ringklockan. yadda yadda...
Idag ska jag se till så jag får jobba mer än min kollega, så kanske jag blir lite tröttare till kvällen. och ja, allt är bara så åååååh. Tålamod till allt. Allt snurrar runt mig. Ge mig helg och en jävla massa alkohol så ska vi se vem som snurrar sist. Och se vad detta har ställt till med. Jag klicka hem en väska som jag gått och tittat på i snart en månad. Det är inte THA ONE väskan, och med det menar jag det är inte den som befinner sig ine på Åhlens här i malmö, och står där och ser dyr och fin ut. Går alltid in där och kollar några gånger när jag är i stan. Drömmer och dregglar. Nu är den borta och jag tvivlar på att nästa kollektion skulle vara något att hurra för. Men visst är hon fin?
Nu måste jag springa till bussen och sen ta med mig frukost till jobb. I rumpan på er!
/ Lisette

Inga kommentarer: