tisdag 20 januari 2009

Hej där din skapliga helg! - nu är den allt över. Jag tror jag jublar. Kanske inte den mest önskade Lördagen jag har varit med om. Kanske har det blivit för många Lördagar? Eller så är jag en kärring som bara gnäller. Men där måste finnas en gräns. ELLER.....så finns gränsen bara där visa helger. Nog om det. Det var roligt. Josefin och jag drog några roliga bilder och det är de roliga stunder man får minnas.

Fast jag kan inte klaga på hur resten av dagarna har varit. Fullständigt underbara. Man har av någon anledning fått ryggvärk så det stänker om det. Och som tur är så har en underbar person funnits sidan om och hjälp mig med att både ta av och klä på mig kläder. Han har varit min betjänt. Han är både bra som pojkvän OCH betjänt. Får väl utnyttja den sidan lite mer kanske. Nästa gång har jag ont i röven. Då måste jag få sitta på honom hela tiden. Ingen av oss skulle klaga på den situationen. Tack älskling.

Och efter detta med ryggen så har jag lovat mig och hristoffer, att inte gå med några skor som kanske inte är omklackade eller för höga. Det kanske är bäst att ta det på allvar nu. Fast vem tar det på allvar när man är full och glad för absolut ingenting.



/Ers Höghet Lisette

Inga kommentarer: