onsdag 21 januari 2009

Elände , elände och elände. Ja usch ja, veckan började med att man fick vara sjuksyster för min stackars lisette som vaknade upp i min säng med ryggont utan desslike som nu säkert redan vet :) På något sätt var de mysigt att hjälpa henne med allt, en sån sak som att klä på sin flickvän, hur många gör de ? De var jätte mysigt i alla fall, men visst lite synd var de ju om dig. Men jaaahapp då sitter man här själv ont i hela kroppen, seg och skit.

Fick stanna hemma från jobb idag, hade aldrig orkat jobba såhär men om man ska se det från den ljusa sidan så känner jag migg piggare än igår. Det enda negativa var ju att jag inte kan träffa lisette, men de kommer en morgondag med om alla vill o kan.

Till helgen och våran Pre-Pokernight, ni vet de här snacket " Alla ska vara rädda för Christoffer Lindhe " snacket, jaa de funka inte så bra. Pokern började kass, men spelade upp mig mycket bra men sen när man tagit en (två,tre,fyra,fem) öl eller drink för mycket så ger man sig in i händer man aldrig ska ge sig in i. Men visst en lärdom tills nästa helg. Annars var det helt ok, jag och min stora mun och dumma förnuft gjorde väl inte saker bättre/roligare ibland men ja. Väl ute hade man full show med att hålla koll på farre som för varje öl vi köpte så köpte han en skumpa. Förutom det tappa han sin telefon så de blev en dyr kväll för vissa.

Kan bara hålla med lisette, KRYA PÅ OSS

// Kommer någon förbi med en klase bananer och en påse twist blir du min bäste vän.
Christoffer Lindhe

Inga kommentarer: