tisdag 27 januari 2009

Lisette , tack för en underbar årsdag igår. Jag tror, vet och vill och ska fira många många årsdagar med dig. Det finns ingen människa som dig på hela den jorden, ingen är i närheten. Men mer om detta kommer imorgon. Inget jag vill stressa mig igenom. Jag älskar dig!


Jag har nått en milstople i mitt liv, en stor milstolpe. Idag var jag och lisette inne på Fitness24seven och köpte en träningskort till mig, lisette inskaffar ett säkerligen under morgondagen. Nu har resan mot Beach 2014 satt fart haha! Lisette och jag kommer vara två Baywatch look a like på Rhodos i sommar.


Sen såg jag en sjuuuuuuk nyhet, hahaha kunde inte sluta skratta. Nere i gambia sitter en livs levande get anhållen misstänkt för ett väpnat rån och försökt stäla en mazda 323(en bil för den dumme) Ögonvittnena menar att han förvandlades till en get, så därför tror med polisen att de är en trollkarl som förvandlat sig till en get efter dådet. hahah jag dööör, helt sjukt. Hur tänker han som godkände häktningsordern? Eller en sån person har de kanske inte där, hoppas han blir frikänd haha, har han klövbojar då med?



// Christoffer Lindhe Kepp

Inga kommentarer: